Jeg er lige blevet ringed op af et stort firma som en af min søsters veninder’s bror ejer – de vil gerne have mig til at være testpilot på deres nye webshop og deres nye hjemmeside på onsdag i næste uge og jeg får 500 kr plus et gavekort på 500 kr for det!
Yes Yes!
Jeg har tit tænkt på hvordan folk bag hjemmesider vurderer at deres sider er okay og brugervenlige – feks. på dating.dk – hvorfor skal jeg bruge 5 klik før jeg kan afmelde mit abonoment? Og på Scor.dk hvorfor er man tvunget til at skrive min. 500 ord på sin profil for at oprette den?
Og på Parmoni.dk, hvordan sletter man sin profil for slet ikke at tale om Vix.dk? Og hvorfor skal opsætninge på facebook være så kompliceret når de på Myspace.com er såre simple?
Hvorfor åbner alle artikler på mange udenlandske aviser i et nyt vindue mens de i Danmark åbner i samme vindue og når man trykker tilbage så åbner siden i toppen og ikke dér hvor man slap…..?
Hvem siger “Ja dét her er brugevenligt, logisk og nemt?” Dæleme ikke jeg!
Jeg er super detaljeorinteret (på den lidt nørded måde) og elsker sådanne nusserier – så jeg glæder mig allerede helt vildt til at skulle lege testpilot på noget jeg aldrig har hørt om før, jeg mener, det dur jo ikke hvis dem som afprøver det er “farvede” af produktet, firmaet eller organisationen bag.
Så Testpiloten Deirdre-Ann Roberts er klar! 🙂
Hvad har DU på hjertet?